Radiotelevisión del Principáu d'Asturies Radiotelevisión del Principado de Asturias
Radiotelevisión del Principado de Asturias
Fuente: RTPA, 13 de marzu. 2025 19:49

La conseyera defende'l sistema de los centros de menores de la rexón

Este navegador no soporta vídeos.

Cambia'l perfil de neños y adolescentes tutelaos con problemes de salú mental

La conseyera de Derechos Sociales defendió les ratios ente personal y menores tutelaos nos centros del Principáu d'Asturies frente a otres comunidaes autónomes.

Marta del Arco afirma que n'Asturies nun hai nunca solamente una persona por turnu y que nos centros públicos la ratio ye d'un trabayador por cada cuatro menores.

La conseyera defendió les ratios ente personal y menores tutelaos de los centros del Principáu frente a lo que socede n'otres comunidaes y afirma que n'Asturies nun pue haber solamente una persona por turnu, y que nos centros públicos la ratio ye d'un trabayador por cada cuatro menores.

Amás, afita que nun se pue confundir l’estatus del menor tuteláu col del menor infractor, yá que n'Asturies los menores tutelaos delinquen nun porcentaxe que nun llega al 7%.

La conseyera afirma que ta cambiando'l perfil de los neños y adolescentes del sistema de protección con problemátiques de salú mental.

© 2025 Radiotelevisión del Principado de Asturias | Todos los derechos reservados

Publicidad | Aviso Legal | Política de privacidad | Política de cookies | RSS | Sobre RTPA | Entidad adherida a AUTOCONTROL