Fuente: RTPA, 16 de agostu. 2024 20:05

La web miPrincipado sedrá la canal de comunicación bidireccional con ciudadanía y empreses

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  • 0:00La aplicación facilita la
  • 0:02interacción entre los ciudadanos y
  • 0:04la administración pública, desde
  • 0:06trámites judiciales a subvenciones
  • 0:08o ayudas.
  • 0:08Todo servicio público se centraliza
  • 0:11en esta nueva herramienta digital.
  • 0:13Una forma simple y sencilla de estar
  • 0:15al tanto de las novedades y
  • 0:16servicios del Principado.
  • 0:18Lo que buscamos es acercar la
  • 0:19administración a la ciudadanía.
  • 0:20A veces es un ente que percibimos
  • 0:22como un poco lejano o un poco
  • 0:24difícil de relacionarse con la
  • 0:26administración. Un canal
  • 0:27bidireccional que permita
  • 0:29acompañar en el día a día
  • 0:31a las personas, a las empresas, en
  • 0:33las en los servicios públicos,
  • 0:35a los que tengan derecho, a los que
  • 0:36necesiten en cada momento.
  • 0:38La aplicación será personalizada
  • 0:40de tal forma que la información que
  • 0:42recibamos a través de ella será
  • 0:43distinta para cada usuario.
  • 0:45Esta herramienta digital tendrá en
  • 0:47cuenta nuestros gustos o
  • 0:48preferencias, reduciendo así nuestro
  • 0:50tiempo de búsqueda y facilitando
  • 0:52nuestra interacción con ella.
  • 0:53Y por ejemplo, tienes interés en
  • 0:55la caza o en la pesca?
  • 0:56Cuando salga el periodo en
  • 0:59poder pedir las licencias.
  • 1:00Seremos proactivos avisándote de que
  • 1:02ya se pueden pedir esas licencias o
  • 1:04quien dice unas licencias dice unas
  • 1:06ayudas.
  • 1:06A partir del mes de octubre,
  • 1:08cualquier ciudadano del Principado
  • 1:10podrá disfrutar de manera totalmente
  • 1:12gratuita de esta nueva aplicación.

La primer versión del proyectu tará disponible en seronda

El Gobiernu d’Asturies impulsa miPrincipado, una aplicación web que se convertirá na canal de comunicación bidireccional de l’Alministración autonómica cola ciudadanía y les empreses. La primer versión del proyectu tará disponible en seronda y inxertará espacios especiales pal empresariáu y pa les rellaciones col sector de la xusticia.

“L’oxetivu ye avanzar pa una Alministración personalizada y proactiva, que dea una rempuesta más rápida y eficaz, pente medies del análisis de datos”, esplicó’l director xeneral d’Estratexa Dixital y Intelixencia Artificial, Javier Fernández, que presentó esti vienres la ferramienta tecnolóxica na Feria Internacional de Muestres d’Asturies (Fidma), en Xixón.

El Principáu invertirá 900.000 euros esta aplicación, que dirá completándose por fases.

MiPrincipado supón la evolución de la sede electrónica tradicional, un pasu más na apuesta del Executivu pa una Alministración cercana, confiable y eficaz, llinies estratéxiques del área que dirixe Fernández, inxerta na Conseyería de Presidencia, Retu Demográficu, Igualdá y Turismu.

“Amás de recibir información venceyada colos intereses rexistraos, l’aplicación valdrá pa facer consultes, xubir datos como la cuenta bancaria y, en definitiva, pa facilitar les xestiones de la ciudadanía y de les empreses col Principáu, faciéndoles más áxiles y cencielles”, solliñó Fernández.

Los xestores tendrán información detallada de les persones o empreses solicitantes, lo que dexará xenerar campañes informatives, según los sos intereses; facer el siguimientu de les consultes formulaes y tener estadístiques pa detectar problemes comunes o falta d’información sobre temes concretos.

L’accesu a miPrincipado podrá facese como persona convidada o con rexistru, bien con certificáu dixital, DNI electrónicu o cl@ve.