El Partíu Popular acusa al Principáu de desoyer a los alumnos más vulnerables
Ver la transcripción del vídeo de esta noticia Momento actual
- 0:07Y
- 0:10si es lo
- 0:12mejor que puedo? Yo.
- 0:30Y ahora dónde juega ahora?
- 0:33Yo.
- 0:34Término nuevo.
- 0:37Ella es lo primero.
- 0:40Yo me llamo.
- 0:40Andrea.
El PP ve "abandonu" de 16.000 alumnos con necesidaes específiques tres un informe demoledor"
El Partíu Popular denunció esti xueves "retayes y abandonu" pa los 16.000 alumnos asturianos con necesidaes específiques, según l'informe demoledor" de la Sindicatura de Cuentes, pa los qu'esixó que s'activen los recursos que demanden les families y docentes pa llograr una "verdadera inclusión real" que dexe garantizar la igualdá d'oportunidaes.
Los diputaos rexonales del PP Gloria García y José Cuervas-Mons asina lo señalaron na rueda de prensa na que detallaron que l'informe de la Sindicatura abarca cuatro cursos escolares, de 2018 a 2022.
Pa Cuervas-Mons el documentu supon un "auténticu varapalo ensin paliativos" pa la Conseyería d'Educación, polo que va pidir la comparecencia na Xunta Xeneral del Síndicu Mayor y de Lydia Escayu.
Gloria García destacó que se llegó a una situación "bien esmolecedora" porque se trata d'estudiantes con necesidaes específiques, derivaes d'una discapacidá o d'otres circunstancies y que precisen de sofitu educativu.
"Un gobiernu bipartitu, que insistentemente se autocalifica de reformista y progresista, desoi a los alumnos más vulnerables", dixo.
La vocera d'Educación popular indicó que, según recueye l'estudiu, Asturies supera la ratio encamentada poles organizaciones profesionales y los organismos internacionales d'un orientador por cada 250 alumnos, y que de los ocho centros de Primaria con más de 600 alumnos, siete solo disponen d'un únicu orientador.
Añedió qu'en Secundaria, de los 19 centros con más de 700 alumnos, namá unu dispon de dos orientadores.
Coles mesmes, García apuntó que se constató un amenorgamientu sustancial nes hores de recursos docentes especializaos asignaes a cada alumnu, pasando d'un máximu de 15 hores a la selmana a trés hores, y cola posibilidá de suprimir los sofitos intensivos.