Fuente: RTPA, 9 de avientu. 2024 08:27

El sector de la sidra esplumoso tien bones mires pa Navidá con una medría sostenida de facturación y ventes

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  • 0:00Este llegar está casi vacío de sidra
  • 0:02extra. La producción de esta
  • 0:04etiqueta dorada es de edición
  • 0:05numerada y por tanto, limitada a tan
  • 0:07solo 350.000 botellas
  • 0:09en este año.
  • 0:10Apuestan por un crecimiento medido
  • 0:12y sostenido por el boca a boca.
  • 0:14Fabricamos este año un 12% más que
  • 0:16el año anterior. Llevamos ya casi
  • 0:1815 años haciendo lo mismo cada año
  • 0:20y lo vendemos fundamentalmente en
  • 0:22Asturias, Castilla, León, Madrid
  • 0:24y Galicia.
  • 0:25Por esta embotelladora de la sidra
  • 0:26famosa, en el mundo entero pasan más
  • 0:28de 20 millones de botellas de sus
  • 0:30espumosos, un 25%
  • 0:32se exporta.
  • 0:33Esperan incrementar su facturación
  • 0:35un 5% este año, el
  • 0:37primero en que logran colocar sus
  • 0:38sidras espumosas en los lineales
  • 0:40de una cadena catalana.
  • 0:42Su sidra sin alcohol, la única cero
  • 0:44cero del mercado promete
  • 0:45más ventas.
  • 0:46Perspectivas.
  • 0:48De momento eso son buenas
  • 0:50y Y esperamos pues eh,
  • 0:52crecer eh?
  • 0:53Crecer en facturación, eh?
  • 0:55Y en y en volumen.
  • 0:56Es decir, que vendamos cada vez más
  • 0:57sidra.
  • 0:58El 60% de la venta de las sidras
  • 1:00espumosa se produce a partir del 15
  • 1:02de noviembre, especialmente
  • 1:04en la antesala de la Nochebuena.
  • 1:06Todas las marcas de sidra espumosos
  • 1:07estamos apostando por un botellín
  • 1:08pequeño para un consumo diario
  • 1:10que va a llevar su tiempo.
  • 1:11Que la gente empiece a coger el
  • 1:13hábito de consumo.
  • 1:14Empieza a triunfar el botellín
  • 1:16con o sin alcohol.
  • 1:17La tercera generación de este llegar
  • 1:19viaja los 9 millones de botellas
  • 1:21de su producción, con el que
  • 1:23celebran consumidores de 85
  • 1:25países, se adaptan a
  • 1:27sus hábitos y gustos.

La mayor parte de la producción distribúyese en cadenes d'alimentación

Esti llagar ta cuasi vacío de sidra estra. La producción d'esta etiqueta dorada ye d'edición numberada, y polo tanto llendada..., a namás 350.000 botelles anguaño. Apuesten por una crecedera midida y sostenida pol boca a boca apunta José Antonio Norniella, xerente de Sidra M. Norniella.

Por esta embotelladora de la sidra “famoso nel mundu enteru" pasen más de 20 millones de botelles de lo esplumoso. Un 25% espórtase. Esperen medrar la so facturación un 5% anguaño, el primeru en que llogren asitiar la so sidra esplumoso nos lliniales d'una cadena catalana. La so sidra ensin alcohol, lo único 0,0 del mercáu, espera más ventes señala María Cardín, directora Comercial y de Marketing d'El Gaitero.

El 60% de la venta de sidra esplumoso produzse a partir del 15 de payares, especialmente na antoxana de la Nuechebona.

El sector de la sidra esplumoso crez d'añu n'añu, pero siempres con mires de desestacionalizar el so consumu afita Verísimo Busto, xerente de Sidra Mayador.

Empieza a trunfar el botellín con o ensin alcohol. La tercer xeneración d'esti llagar ve viaxar los 9 millones de botelles de la so producción col que celebren consumidores de 85 países. Adáptense a los sos vezos y gustos.