El cai d'Avilés amplía la so rede ferroviaria con una inversión de 2,8 millones
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- 0:01La obra ha permitido ampliar en 1,2
- 0:03kilómetros la red interior de
- 0:04ferrocarril.
- 0:05El nuevo trazado conecta con la
- 0:07línea férrea preexistente en el
- 0:08puerto, de forma que ahora se
- 0:10permite la circulación de trenes en
- 0:11doble sentido.
- 0:12Con el nuevo trazado, el total de la
- 0:14vía es de 6120 metros
- 0:16de longitud, tanto de ancho ibérico
- 0:18como métrico.
- 0:18Lo importante de las vías dentro del
- 0:20puerto es que la locomotora entre
- 0:22tirando de la composición y
- 0:24pueda también salir tirando.
- 0:25Para eso necesita dejarlos
- 0:27los vagones en una, en una vía
- 0:29y volver por la otra.
- 0:30En 2023 se movieron más de 186.000
- 0:33toneladas de mercancías a través del
- 0:35ferrocarril interior del puerto.
- 0:37Ahora, gracias a esta actuación,
- 0:39esta infraestructura es más
- 0:40sostenible y más competitiva.
- 0:43Según los responsables del puerto,
- 0:45actualmente los tráficos serán
- 0:46esporádicos y prácticamente todos
- 0:48relacionados con Arcelor.
- 0:49Con esta ampliación el objetivo es
- 0:51captar nuevos tráficos.
- 0:52Nuevos operadores o te vienen nuevos
- 0:54inversores? Lo primero que preguntan
- 0:56es cuál es tu conectividad?
- 0:57Cuál es tus conexiones?
- 0:59Tener una línea ferroviaria
- 1:01te puede conectar con algunos
- 1:02tráficos y con algunas actuaciones
- 1:04que ahora mismo no tenemos.
- 1:05Bueno, es siempre una mayor
- 1:07capacidad de respuesta para el
- 1:08futuro.
- 1:09Además de esta actuación, para
- 1:11ampliar la capacidad de gestión
- 1:12y la operatividad en los dos
- 1:14márgenes de la ría, se ha proyectado
- 1:16la urbanización del Este y la unión
- 1:18de los muelles de Arcelor y Vallina.
- 1:19Y ello, si bien estas obras
- 1:21tardarán todavía varios años en
- 1:23tomar forma.
El nuevu trazáu xube a 6.120 metros la llargura total de víes
L’Autoridá Portuaria d’Avilés destinó 2,8 millones d’euros pa l’ampliación en 1,2 kilómetros de la so rede interior de ferrocarril y conectala cola vía yá existente pa dexar la circulación de trenes en doble sen, informó esti martes el presidente de la entidá, Santiago Rodríguez Vega, nuna visita a les obres.
El nuevu trazáu xube a 6.120 metros la llargura total de víes, tanto d’anchu ibéricu como d’anchu métricu.
En 2023, 186.296 tonelaes de mercancíes usaron el ferrocarril pa la so entrada o salida de los cais avilesinos.
Según destacó Rodríguez Vega, l’actuación, financiada dafechu pol Mecanismu de Recuperación y Resiliencia (MRR) de la Xunión Europea, dexará al cai "tener una posición meyor de cara al futuru y mayor capacidá p’atender nuevos tráficos".
Les nueves redes ferroviaries darán serviciu al cai de San Pedro Navarro, na maxe derecha de La Ría d’Avilés.
La primera d’estes víes tien una llargura de 616 metros y la segunda de 661 metros con un usu d’apartaderu y como vía d’escape pa llocomotora.
Rodríguez Vega visitó les obres executaes, remataes recién, xunto al director de l’Autoridá Portuaria, Ramón Muñoz-Calero García, ente otros.
El presidente dixo que, pa un cai, cuntar con una bona conectividá ferroviaria y viaria ye fundamental.
“Nun dexamos de ser un ñudu lloxísticu d’intercambéu de mercancíes y, poro, déxanos tener una posición meyor de cara al futuru y mayor capacidá p’atender unos tráficos qu’enagora nun tenemos, pero que sí podemos llegar a tener”, esplicó Rodríguez Vega.