Sánchez pedalia pelos 'Senderos del Carbón' na so visita al stand del Principáu en Fitur
Ver la transcripción del vídeo de esta noticia Momento actual
- 0:01Bueno, yo. Yo creo que el gobierno
- 0:03gobierna, sigue sacando medidas
- 0:04adelante porque el Poder Ejecutivo
- 0:06puede sacar muchas cosas adelante.
- 0:07También les digo una cosa,
- 0:08conociendo como conozco al
- 0:09presidente Sánchez, cuanto más le
- 0:11den, más resiste.
- 0:17La llegada de la de final.
- 0:20Si aquí se ha homenajeado a Arcadi
- 0:22Mora y quien será, como
- 0:24ha recordado Adrián Barbón en este
- 0:26acto, hijo predilecto de Asturias,
- 0:28el diseñador catalán fue el
- 0:30encargado de elaborar una imagen
- 0:33sin la cual no se entiende en cuatro
- 0:34décadas la estrategia turística en
- 0:36la que se da importancia al
- 0:38prerrománico y a los tres paisajes
- 0:40de Asturias la montaña, los valles
- 0:42y el mar.
- 0:43Arcadi nos ha reconocido
- 0:45que a pesar de que ha diseñado
- 0:46muchas marcas, esta es la que más
- 0:48le ha satisfecho profesional
- 0:50y personalmente.
- 0:52Nos contaba que él mismo pudo
- 0:53percibir que Asturias, paraíso
- 0:55natural, no era solo una marca
- 0:57turística, sino una parte
- 0:59de la identidad asturiana, cuando,
- 1:01presentando una de las adaptaciones
- 1:04de la imagen, fue aplaudido
- 1:06por el público.
- 1:07El diseñador dice que
- 1:09en aquel 1985
- 1:11hablar de turismo y Asturias
- 1:12resultaba casi surrealista.
- 1:15Ahora está encantado con que
- 1:16miles de personas hagan, como
- 1:18él mismo hace, visitar
- 1:20y disfrutar Asturias.
- 1:22Se hizo un color oscuro
- 1:24para que fuera más creíble.
- 1:26Y poco a poco le fuimos dando
- 1:28mayor luminosidad hasta ahora, que
- 1:31si no fuera porque sabemos ya la
- 1:32ubicación que tiene.
- 1:33Y todos los
- 1:35receptores también saben dónde está
- 1:37Asturias.
- 1:38Si hubiéramos empezado con estos
- 1:39colores, la verdad, hubiera pensado
- 1:41que igual era el Mediterráneo.
Barbón confía na capacidá del presidente del Gobiernu pa faer frente a los problemes
A pesar del revés sufríu nel Congresu, el presidente del Principáu dixo en Fitur que confía en que'l gobiernu central puea siguir sacando midíes alantre y confió na capacidá de Sánchez pa encarar faer frente a los problemes.
El presidente del Gobiernu pedalió per una de les rutes ciclistes que promociona Asturies en Fitur. En concreto, viaxó unos minutos pela que se conoz como Senderos del Carbón.
Pedro Sánchez visitó l’estand del Principáu y conoció de primer mano la ufierta turística d'Asturies col reclamu de la cultura sidrera asturiana como patrimoniu inmaterial.
Enantes de la so entrada al recintu, Sánchez anunció 500 millones d'euros pal caltenimientu y dinamización de los bienes patrimoniu nacional.
El presidente emponderó'l papel d'España como líder turísticu, un sector en puxu qu’esplica l'actual crecedera económica del país, y apueste por una medría de visitantes sostenible.
El Conceyu presenta la so nueva marca gastronómica 'Xixón con gustu'
El Conceyu de Xixón presentó oficialmente esti vienres 'Xixón con gustu', una nueva marca qu'unifica tola so ufierta culinaria baxo una estratexa común.
La presentación tuvo llugar nel Pabellón d'Asturies en Fitur, cola presencia de la vicealcaldesa y conceyala d'Economía, Empléu, Turismu y Innovación, Ángela Pumariega, y el presidente de Divertia, Óliver Suárez.
"Xixón con gustu" tien como oxetivu axuntar los numberosos productos y eventos gastronómicos de la ciudá, optimizando la so promoción y aumentando l'impactu colectivu.
So esta marca intégrense iniciatives de Visita Xixón y Divertia, xunto con collaboraciones d'actores locales y empreses del sector. Toa esa información recoyóse na páxina web específica, www.gijoncongusto.es
En palabres d'Ángela Pumariega, la nueva marca turística "ye un pasu estratéxicu clave pa la ciudá", yá que refuerza la conexón "ente la so identidá gastronómica y el so atractivu turísticu".
La marca va sirvir como paragües pa eventos consolidaos y nueves propuestes, como Xixón de Pinchos, la Fiesta de la Sidra Natural o Paséu Gastro.
Amás de les xornaes y eventos, "Xixón con gustu" inclúi una serie de productos turísticos destacaos, que puen mercase a lo llargo de tol añu nes oficines d'información turística Infoxixón o en www.reservagijon.es:
Tamién va incluyir acciones promocionales a nivel rexonal y nacional tol añu.
Ente les iniciatives previstes destaquen presentaciones en ciudaes clave como Madrid y Barcelona, collaboraciones con chefs y embaxadores locales y campañes de publicidá a nivel rexonal y nacional.