Fuente: RTPA, 17 de marzu. 2025 15:57

Astilleros Gondán fai pruebes de son y estabilidá n'Avilés

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    • 0:17modificado el proyecto
    • 0:19por el tema de colocación de la
    • 0:20grúa. Estamos hablando ya de un
    • 0:21sobrecoste de 1,3 millones de euros
    • 0:23más IVA y en ese periodo
    • 0:25de tiempo se puede hacer un estudio
    • 0:26geotécnico sin sin mayor problema.
    • 0:28Estamos hablando de un contrato
    • 0:29menor. Es algo sencillo
    • 0:31y no retrasaría para nada la obra
    • 0:33y daría tranquilidad a los vecinos.
    • 0:38Astilleros Goldman hace pruebas de
    • 0:39sonido y estabilidad del buque con
    • 0:41Dawn Ferry en la ría de Avilés.
    • 0:43El barco pertenece a la serie de
    • 0:44diez catamaranes eléctricos que
    • 0:46fabrica el astillero con destino
    • 0:48al transporte fluvial de pasajeros
    • 0:50del río Tajo en Lisboa.
    • 0:52Construido en fibra de vidrio, tiene
    • 0:54una gran reserva de energía, también
    • 0:56gran velocidad y navega de una
    • 0:57manera silenciosa y sin emisiones
    • 1:00de CO2.

    La operativa de carga plantega ciertos retos pal cai

    Astilleros Gondán fai pruebes de son y estabilidá del buque Gondán Ferri na ría d'Avilés. El barcu pertenez a la serie de 10 catamaranes eléctricos que fabrica l'astilleru con destín al tresporte fluvial de pasaxeros del ríu Tajo en Lisboa.

    Construyíu en fibra de vidriu, tien gran reserva d'enerxía, gran velocidá y una navegación silenciosa y ensin emisiones de C02. La operativa de carga d'estos ferries dende'l cai de Navarro plantega ciertos retos pal cai, que resuelve con soluciones anovadores.

    Cárguense dende l'agua non dende'l cascu, los buzos enganchen cada catamarán, de más de 100 tonelaes, sol agua. Llevántense polos puntales del costáu de los buques porteadores nuna operación lenta y cuidadosa na que se va poniendo pesos a esti buque nodriza, enllenando y vaciando los sos tanques d'agua, pa evitar que s’escore nel procesu.

    Una vez a bordu, tienen que ser cuidadosamente centraos y amarraos yá que van na cubierta del buque y non na bodega.