'Sidreríes d'Asturies, calidá natural' reclamen al Principáu qu'esixa que la sidra seya echao por un profesional
Graciela Blanco afirma que se trabaya nun plan de marketing
L'escanciáu tradicional y el compromisu de que la carta tenga polo menos un 50% de productos de la tierra, son dalgunes de les condiciones necesaries pa sumase a una marca qu'empezó con fuerza en 2017, pero que foi perdiendo fuelle. Asina lo asegura Emilio Rubio, propietariu de la Sidrería La Montera Picona. Pela so parte Graciela Blanco, la viceconseyera de Turismu del Principáu, axúntase dacuando colos miembros pa poner en marcha un plan de marketing añalmente.
Los axuntaos a la marca reclamen un esfuerzu mayor pa visibilizala, como esplica Ana Méndez, alministradora de la Sidrería Parrilla Muñó Poniente.
Un club al que güei se xuntaben 12 nuevos miembros hasta algamar los 60, como cunta Miguel Rodríguez, responsable del Llagar Sidra Viuda Angelón. A potenciar la sidra como recursu turísticu.