La escasez de vivienda n'arriendu o la falta de servicios básicos, torgues p'afitar población nel mediu rural
Asturies ayudó a asitiar a 20 families
La escasez de vivienda no rural ye'l principal problema al que s'enfrenta anguaño la despoblación. A pesar de les dificultaes, el programa ‘Volver al pueblu' recibió solicitúes d'hasta 72 países aseguren David García, director del proyectu 'Volver al Pueblu' y Tamara Balboa, presidenta de Coceder.
Con un interés creciente, trabaya en distintes campañes pa concenciar sobre la importancia d'arrendar y el dañu que supón pa los pueblos nun faelo apunten Ana Fernández, presidenta de l'Asociación El Prial y Verónica Bermúdez, de la Fundación Edes.
N'El Bierzu apuesten porque los neños manden cartes a vecinos y autoridaes señalen Ana Pilar Rodríguez y Laura Muñoz, de CDR AFA Bierzo.
Otres dificultaes compartíes escontra les que traten de lluchar son l'amenorgamientu de servicios básicos y la destrucción d'empléu rural aseguren Daniel Castillejo de CDR Alt Maestrat (Castellón) y Camilo Vila, de CDR O Viso (Ourense).
Edes y El Prial van buscar amás estrechar llazos ente los mozos d'Occidente y Oriente nun alcuentru pa crear identidá y compartir fortaleces.