Radiotelevisión del Principáu d'Asturies Radiotelevisión del Principado de Asturias
Radiotelevisión del Principado de Asturias
Fuente: RTPA, 19 de marzu. 2025 22:03

El preciu de los güevos dispárase

Este navegador no soporta vídeos.

El costu de los güevos medró un 40% en tres años

Los criadores y productores consideren que la xubida ye por mor de la necesidá de sacar rentabilidá porque consumibles, como’l piensu o la electricidá, tamién xubieron. Afirma qu'entá siguen tando mui baratos y que tendríen que xubir más señala Emilio Martínez, presidente de l'Asociación pa la recuperación de la pita pinta asturiana.

Los que más tán notando, esta xubida son los sectores nos que'l güevos ye un básicu na fechura de los sos productos. Tienen mieu de que si sigue medrando'l preciu tendrán que repercutilu na vecería asegura Emilio Conejo, de la Pastelería Vidal.

El preciu de los güevos medró un 40% en tres años. Ye'l productu, dempués del aceite, que más encareció dende la crisis na cesta de la compra.

© 2025 Radiotelevisión del Principado de Asturias | Todos los derechos reservados

Publicidad | Aviso Legal | Política de privacidad | Política de cookies | RSS | Sobre RTPA | Entidad adherida a AUTOCONTROL