Radiotelevisión del Principáu d'Asturies Radiotelevisión del Principado de Asturias
Radiotelevisión del Principado de Asturias
Fuente: RTPA, 16 de marzu. 2025 20:42

Gobiernu y sindicatos van siguir negociando pa evitar la fuelga y la cancelación de 1.400 trenes

Este navegador no soporta vídeos.

Les cinco primeres xornaes de fuelga tán programaes pa los díes 17, 19, 24, 26 y 28 de marzu

El Ministeriu de Tresportes prevé retomar esti domingu les negociaciones colos sindicatos pa evitar la fuelga n’Adif y Renfe qu'empieza esta medianueche y que va suponer nes sos cinco primeres xornaes -los díes 17, 19, 24, 26 y 28 de marzu-, de les siete convocaes, la cancelación de cuasi 1.400 trenes de viaxeros.

Concretamente, Renfe va suspender la circulación de 1.383 trenes de los 4.260 programaos, 428 d'alta velocidá y llarga distancia y 955 de media distancia, amás de 740 de mercancíes nesos cinco díes de movilización, que va siguir el 1 y el 3 d'abril.

Los Comités Xenerales d'Empresa (CXE) de Renfe y Adif (compuestos por Semaf, CCOO, UXT, CXT, SF-I y SCF) convocaron eses fuelgues -tres d'elles de 24 hores, como la de mañana, y el restu n'horarios intermitentes- a la escontra del incumplimientu por parte del Ministeriu de los alcuerdos de 2023 sobre Rodalies y Renfe Mercancíes.

© 2025 Radiotelevisión del Principado de Asturias | Todos los derechos reservados

Publicidad | Aviso Legal | Política de privacidad | Política de cookies | RSS | Sobre RTPA | Entidad adherida a AUTOCONTROL