La Comisión Permanente del Conseyu Xeneral del Poder Xudicial aprobó por unanimidá una declaración na que pide "contención" al presidente del Gobiernu, Pedro Sánchez, tres la so carta sobro la citación como investigada a Begoña Gómez, una decisión xudicial que merez "el máximu respetu de toos".
"Faemos un nuevu llamamientu a la contención y a la evitación de cualquier triba de xuiciu d'intenciones que solo contribúi al deterioru de les instituciones y, a última hora, de la democracia constitucional de la que la independencia xudicial ye una de les sos pilastres fundamentales", señala la declaración institucional.
Na so segunda "carta a la ciudadanía espublizada en redes sociales, Sánchez consideró “raro" que'l xuez anunciara a cinco díes de les elecciones europees la citación como investigada de la so esposa, y acusó a PP y Vox d'un intentu d'interferir nes resultancies del 9X.
La Permanente alcordó axuntase de manera estraordinaria esti llunes pa dar una respuesta a Sánchez. Los vocales conservadores aspiraben a que fuera más contundente, anque la relación de fuerces na Comisión con tres progresistes y tres conservadores -amás del presidente- apuntaba a un alcuerdu xenéricu que pasara por defender la independencia xudicial y les decisiones de los xueces y tribunales.
La Comisión señala qu'una vegada más se ve na necesidá de recordar que los resolvimientos xudiciales, anque tán suxetos a la crítica moderada y racional de quien discrepe d'elles (...) merecen el máximu respetu de toos y, de manera especialmente cualificada, por quien ta al mandu de les instituciones, "ensin esceición dalguna".
Ensin citar de manera esplícita al titular del Xulgáu d'Instrucción númberu 41 de Madrid, Juan Carlos Peinado, la Comisión dexa claro que "los xueces tienen de tener la seguridá de que puen desenvolver la so potestá xurisdiccional con plenitú, en cualquier momentu, circunstancia o situación", acordies coles previsiones constitucionales.
Por ello, "los ciudadanos españoles puen tener l'enfotu de que los sos xueces van garantizar, en tou casu, los sos derechos con suxeción a la Constitución y al restu del so ordenamientu xurídicu”.
Amás de Sánchez, el mesmu mensaxe llanzó na rueda de prensa tres el Conseyu de ministros la vocera del Gobiernu, Pilar Alegría, quien amosó lo “raro" de la citación de la esposa de Pedro Sánchez en plena campaña y tamién la so “tranquilidá dafechu" al considerar que "nun hai nada de nada" nel casu, nel que'l xuez investiga presuntos delitos de corrupción nel sector públicu y tráficu d'influencies.
Dellos ministros, como'l titular del Interior, Fernando Grande-Marlaska, repitieron dempués tamién lo “raro dafechu” que-y paeció l'actuación del xuez.
© 2025 Radiotelevisión del Principado de Asturias | Todos los derechos reservados
Publicidad | Aviso Legal | Política de privacidad | Política de cookies | RSS | Sobre RTPA | Entidad adherida a AUTOCONTROL