Una investigación liderada pola Universidá d’Uviéu amosó que la inversión en marketing medra la rentabilidá de les empreses qu’operen con xuegos d’azar online, medrando’l númberu de cuentes y el dineru qu’invierten nelles los usuarios.
La investigación, asoleyada en Public Health, detalla que’l gastu en “publicidá, promociones y patrocinios” medra tanto’l númberu de cuentes que se creen como les que se caltienen actives, asina como’l dineru que se deposita nelles y el que se xuega o apuesta, esplicó la universidá nun comunicáu.
L’estudiu, lideráu por investigadores del Departamentu de Psicoloxía de la universidá asturiana, afonda na importancia de que les alministraciones sigan monitorizando los cambeos nel xuegu y les estratexes de marketing, asina como que medren les regulaciones y que comprueben el cumplimientu de les que yá tán en vigor.
© 2024 Radiotelevisión del Principado de Asturias | Todos los derechos reservados
Publicidad | Aviso Legal | Política de privacidad | Política de cookies | RSS | Sobre RTPA | Entidad adherida a AUTOCONTROL