Fuente: RTPA, 23 de setiembre. 2024 21:50

Les apuestes online duplicáronse nos últimos siete años

Las apuestas online se han duplicado en los últimos siete años

Un estudiu afita la correlación ente'l marketing y el negociu de les apuestes online

Una investigación liderada pola Universidá d’Uviéu amosó que la inversión en marketing medra la rentabilidá de les empreses qu’operen con xuegos d’azar online, medrando’l númberu de cuentes y el dineru qu’invierten nelles los usuarios.

La investigación, asoleyada en Public Health, detalla que’l gastu en “publicidá, promociones y patrocinios” medra tanto’l númberu de cuentes que se creen como les que se caltienen actives, asina como’l dineru que se deposita nelles y el que se xuega o apuesta, esplicó la universidá nun comunicáu.

L’estudiu, lideráu por investigadores del Departamentu de Psicoloxía de la universidá asturiana, afonda na importancia de que les alministraciones sigan monitorizando los cambeos nel xuegu y les estratexes de marketing, asina como que medren les regulaciones y que comprueben el cumplimientu de les que yá tán en vigor.