Fuente: RTPA, 24 de marzu. 2025 20:52

El fueu quema una vivienda n'Aramil

El fuego calcina una vivienda en Aramil

Una llamada de madrugada alertó que se taba quemando'l techu d'una casa de madera y informábase que los sos ocupantes taben bien y fuera del inmueble

Efectivos de Bomberos del Serviciu d’Emerxencies del Principáu d’Asturies (SEPA) apagaron esti llunes un incendiu que quemó’l teyáu y afectó a les dos plantes d’una vivienda asitiada en Pedraces, nel conceyu de Siero, ensin estrozos personales.

El Centru de Coordinación d’Emerxencies del 112 Asturies recibió l’avisu a les 4:00 d’esta madrugada nuna llamada na que s’alertaba de que taba quemándose’l techu d’una casa de madera y informábase de que los sos ocupantes taben bien y fuera del inmueble.

La Sala 112 del SEPA movilizó a los efectivos de bomberos de los parques de Llamorgal y Samartín del Rei Aurelio y pasó l’avisu, a títulu informativu, al Serviciu d’Atención Médica Uxente y a la Guardia Civil.