Los tresportistes asturianos piden rapidez na restauración del tráficu per El Güerna
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- 0:00Y siempre sufrimos trastornos.
- 0:02El tema está en que si tenemos
- 0:04que dar un rodeo de importancia,
- 0:06pues eso alguien nos lo tendrá
- 0:08que compensar. Tendremos que pasarlo
- 0:09a los a los cargadores y a las
- 0:11molestias de aumentar el tiempo.
- 0:13Pero bueno, si aumentamos los
- 0:14kilómetros y aumentamos el tiempo de
- 0:16trabajo solo tenemos que repercutir
- 0:19nuevamente.
- 0:19El Huerna no tiene alternativas
- 0:21reales. Es verdad que ahora
- 0:22tendremos que coger el Pajares como
- 0:24antiguamente, pero con las
- 0:25circunstancias. Pajares, tanto por
- 0:27la cantidad de circulación que tiene
- 0:29de vehículos pesados como
- 0:31las condiciones que tiene de una vía
- 0:33realmente turística, no
- 0:35es una vía para los vehículos
- 0:36industriales, pues puede ser una
- 0:38alternativa, pero durante muy poco
- 0:39tiempo, durante poco tiempo y más
- 0:41metiéndonos en época invernal.
L'esvíu per Payares nun ye una alternativa pa los vehículos industriales
Los tresportistes asturianos piden rapidez na restauración del tráficu per El Güerna. Aseguren que l’esvíu per Payares nun ye una alternativa pa los vehículos industriales, porque’l puertu tendrá qu’asumir la circulación d’unos 5.000 camiones más sobre los 2.000 que yá van pela Nacional 630.
Tienen claro que tendrán que medrar el preciu de les materies que tresporten si faen más tiempu y más kilómetros.