Llamedo insiste en que l'Executivu aprobará los controles del llobu'l mes viniente

Ver la transcripción del vídeo de esta noticia Momento actual
- 0:00Ni un minuto ponernos manos
- 0:02a la obra, como ya dijo el
- 0:04consejero, impulsar ese plan del
- 0:06lobo y que este mismo año pueda
- 0:07haber extracciones que mejoren
- 0:09la situación de la ganadería
- 0:11asturiana.
- 0:11En quién se va a apoyar Adrián
- 0:12Barbón para llevar a cabo las
- 0:14propuestas? Porque hasta donde
- 0:15nosotros sabemos, no todos los
- 0:17socios que tienen para sacar
- 0:19adelante las propuestas en Asturias
- 0:21supuestamente estarán a favor de
- 0:23poder llevar a cabo controles sobre
- 0:25la aportación de Lobo.
El PP espera que Barbón "pida perdón" a los ganaderos por años de sobreprotección del llobu
Llamedo insistió en que l’executivu aprobará los controles del llobu’l mes que vien y reiteró’l sofitu del gobiernu a los ganaderos.
El PP espera que Barbón "pida perdón" a los ganaderos por años de sobreprotección del llobu.
El presidente del PP d’Asturies, Álvaro Queipo, reclamó al presidente del Principáu, Adrián Barbón, y al PSOE que "pidan perdón" polos cuatro llargos años nos que "los socialistes maltrataron a los ganaderos pol inxerimientu decidíu pol Gobiernu de Pedro Sánchez del llobu nel llistáu d’especies protexíes".
La so decisión, según Queipo, punxo a los ganaderos asturianos "escontra les cuerdes polos miles d’ataques sufríos polos sos animales".
Nuna visita a la feria ganadera de San Xosé, en Bárzana (Quirós), el dirixente popular censuró otra vuelta que tanto senadores y diputaos socialistes por Asturies "votaren n’años, y hasta’l final, escontra’l campu asturianu, traicionando’l futuru de los ganaderos".
La última vegada, recordó, el xueves pasáu nel Congresu, cuando los dos diputaos del PSOE asturianu, xunto al restu de los socialistes, votaron non a la enmienda del Partido Popular que dexó acabar cola sobreprotección del llobu.
A pesar de la so posición, la propuesta del PP foi aprobada y el llobu yá ta fuera del Lespre, poniendo fin a “una decisión caprichosa y non científica” de los socialistes, amestó’l presidente de los populares asturianos, que denunciaron la "hipocresía y el doble xuegu de Barbón" nesti asuntu.
“Yá nun tien nenguna escusa pa evitar el necesariu control de la población de llobu”, afirmó Queipo, que pidió rapidez al Gobiernu asturianu pa poner en marcha les batíes.
Y los conservacionistes presentes nel patronatu del Parque Nacional llamenten que se baraxe otra vuelta la caza como mou de control del llobu, dempués de sacar la especie del Lespre. Un "tirar de gatillu", dicen, que nun soluciona nada.