Fuente: RTPA, 6 de setiembre. 2017 21:46

La sentencia del casu Renedo va lleese n'audiencia pública'l 12 de setiembre

Banquillo de los acusados por el caso Renedo

Atiende al pidimientu del Ministeriu Fiscal pola so relevancia pública

Los fechos probaos de la sentencia del casu Renedo y un estractu de los sos fundamentos van ser daos a conocer por llectura n'audiencia pública'l próximu martes, 12 de setiembre, según alcordó güei la sección tercera de l'Audiencia Provincial d'Uviéu.

Primeramente, l'Audiencia alcordara dar a conocer mañana, 7 de setiembre, el testu íntegru del resolvimientu xudicial por aciu de notificación per escritu a toles partes.

Sicasí, énte "l'interés social" qu'espertó esta sentencia, el Tribunal alcordó tener en cuenta'l pidimientu del Ministeriu Fiscal pa que'l conteníu de la mesma se diera a conocer n'audiencia pública.

Tres la so llectura, la sentencia va ser notificada a toles partes, acusaos y perxudicaos, que fueron citaos pol Tribunal a la llectura de la sentencia.

La llectura va llevase alantre na sala de vistes númberu 1 de l'Audiencia Provincial, a partir de les 9:30 hores, sacante que se presente y siga alantre dalgún recursu de súplica que les partes puen presentar escontra d'esta dilixencia nel plazu de tres díes a partir de güei.

El tribunal fixo públicu'l pasáu vienres, 1 de setiembre, la parte dispositiva de la sentencia na que conderga al ex-conseyeru d'Educación del Gobiernu asturianu José Luis Iglesias Riopedre y a la so númberu dos nel departamentu, María Jesús Otero, a 6 y 9 años y mediu de prisión, respectivamente.

La sentencia tamién conderga a la funcionaria Marta Renedo Avilés (les sos iniciales formen el acrónimu que da nome al casu) a 9 años de prisión pola so participación na trama d'axudicación irregular de contratos a delles empreses.

Pela so parte, los cuatro empresarios xulgaos -Víctor Manuel Muñiz, d'Igrafo; Alfonso Carlos Sánchez, d'Almacenes Pumarín; Maximino Fernández, d'Asac Comunicaciones, y José Azorín, de Nora Proyectos y Ingeniería- fueron condergaos a un total de 15,9 años de prisión.